Fórum je zamknuté Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Dzegr DISCO/shadow

 Předmět příspěvku: Dzegr DISCO/shadow
PříspěvekNapsal: úte 14. úno 2012 14:49:22 
Informace o tobě v Realném životě
Věk: 24
Kolik hodin denně můžeš průměrně hrát WoW: hraju kdy se mi chce a čas si dokážu udělat
Máš čas v hodinách 17:00-22:00: ano mám, čas je ideální
Jsi schopný pravidelně navstěvovat forum: samozřejmě, doteď jsem sledoval přihlášky na foru a s dalším navštěvováním nemám problém
Něco o sobě: jsem z Nivnice (rodiště J.A. Komenského ) - moravák, zlínský kraj-slovácko, kraj, kde máme nejlepší sliovici a víno je mi 24 a studuju UTB ve Zlíně. Když zrovna nehraju wowko, tak rád sportuju. Zahraju si fotbal, hokej a jinými kolektivními sporty taky nepohrdnu. V létě plavu, v zimě lyžuju. Občas si taky s přáteli vyrazím na pivko, teda pivo nepiju, radši víno bo tvrdý , na nějakou zábavu nebo poker. Nějak nic zvláštního no. S wowkem jsem začínal ještě na wowemu na mystiqu, pak mě to ale chytlo a zaplatil si registraci na tehdy nejlepším českém serveru - TranZeru. Přes Valhallu jsem se dostal sem na Twinstar.
Co si představuješ pod slovem guilda?partu lidí, kteří pomáhají při odreagování od reálného života, zábavu, kolektiv, který se snaží něčeho dosáhnout

Informace o tobě ve WoW
Zkušenosti s raidy: kromě flame leviathana všechno dostupné(měl jsem pauzu :p )
Vadí ti když se nedostaneš na raid: tak přece jen je to jenom hra, ale samozřejmě ji hraji proto, abych si co nejvíc zahrál, takže zklámání připouštím ;-)
Postavu jsi sám vyexpil nebo je koupená: brácha vyexpil po 70ku ještě na TBC, s příchodem wotlku jsem mu priesta zabavil a doteď je můj
Odkaz na Armory: armory

Screen UI: ui
Raid DPS: disco thorim hm
shadow patchwerk :D
shadow freya
Dummy DPS: dummy

Jak hraji za svou class: