Fórum je zamknuté Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 15 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Příhláška Sklepmaister Demonology

 Předmět příspěvku: Příhláška Sklepmaister Demonology
PříspěvekNapsal: úte 12. čer 2012 19:26:11 
Sklepmaister PVE DEMO/DESTRO/AFFLI



Main:Demonology 0/54/17



1. Úvod
V první řadě se omluvím za mírně nad objemnou přihlášku(vůči standartu některých jedinců), ale jelikož to považuji za rozhodující fakt,tak to trochu rozepíšu.Předem děkuji za přetrpění a oceňuju ty co jí dočtou do konce.

V přihlášce jsem se snažil postupovat systematicky podle Vaší vzorové přihlášky.

Jmenuji se Jakub je mi 18 let a studuji střední školu.Jsem až moc komunikativní, moc žvanim a "občas" jsem na ránu.Ale vím kdy je konec srandy, takže na raidu se bát nemusíte.

Hrát můžu víceméně přes prázdniny kolik chci, ale nepovažuju se za no-lifera, takže budu docházet jen,když bude potřeba (pokud se to nebude prolínat s brigádou)


Raidovací časy 17:00-22:00 mi vyhovují.Dny které mi spíš nevyhovují jsou pátek a sobota z důvodů jiných nočních hospodských činností,které jistě chápete.

Co se týče náštěvnosti fora, tak jsem pravidelný spamer a hodnotitel přihlášek.

Dále vaše otázka co je to guilda mi přišla tak trochu pofidérní.Guild je anglické slovo a slovník nám prozradí mnoho českých významů : společenstvo, bratrstvo symbióza, cech.




2.Herní teoretické záležitosti



Zkušenosti s raidy ... No tak co se týče taktik tak ovládám všechny raidy až po icc (až na drobné občasné detaily na twinstarem opovrhovném serveru deffender jsem byl pve achiev hunter, takže vim i taktiky na většinu znich.


Nevadí mi, když se nedostanu na raid ... Naopak někdy to příjde i vhod a v případě full equipu klidně budu pouštět ty co to více potřebují.