Fórum je zamknuté Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Holy Andrjka

 Předmět příspěvku: Holy Andrjka
PříspěvekNapsal: úte 05. čer 2012 12:11:48 
Informace o tobě v Realném životě
Věk: 17
Kolik hodin denně můžeš průměrně hrát WoW: Každý večer a když nemám přes den co dělat tak třeba celý den.
Máš čas v hodinách 17:00-22:00: Kromě pátku, v pátek mám čas od 18:45 na Váš raid, jinak podle rozvrhu ve škole.
Které dny nemůžeš být ve WoW v tomhle čase: Pátek a podle rozvrhu ve škole, ve středu jsem doma v 19:30 +-
Jsi schopný pravidelně navstěvovat forum: Moje závislost.
Něco o sobě: Jsem Jaroslav, bydlím u Mělníka, studuji hotelovou školu v Praze, hraji na bicí a piano, dělám Le parkour když je čas.
Co si představuješ pod slovem guilda? Když si řeknu guilda vybaví se mi ten orc v Orgrimmaru kde se zakládají guildy, ale opravdu bych si představoval skupinu lidí co chodí pve, chtějí něco dosáhnout a dělají proto vše co je v jejich silách.

Informace o tobě ve WoW
Zkušenosti s raidy: Umím taktiky na všechno co je na Twinstaru momentálně otevřeno.
Vadí ti když se nedostaneš na raid: Vadí, ale když už tak prostě jdu dělat něco jiného no.
Postavu jsi sám vyexpil nebo je koupená: Vyexpená.
Odkaz na Armory: http://arsenal.twinstar.cz/character-sh ... &n=Andrjka

Interface
Screen UI: http://imageshack.us/f/196/wowscrnshot031512212347.jpg/
Popis UI: Ten screen je ještě starý, ale UI se mi nijak nezměnilo jen pár spellů, jiný trinket a tak.
Výhody UI: Nevím jaké jsou výhody mého UI, ale jsem s tím spokojený.
Addony: Healbot, Skada, Onebag, aj...
Bindy: Používám bindy na myši a pár tlačítek na klávesnici, ale do pve to jako healer s healbotem tolik nepotřebuji.
(Pokud se tě otázky netýkají, z přihlášky je smaž!)
Pokud máš Blizzard UI, v čem tě zvýhodňuje oproti Bartenderu? Jde jen o zvyk, hraju už 5 let s blizzard UI a nestěžuji si.