Fórum je zamknuté Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Resto / ele sham

 Předmět příspěvku: Resto / ele sham
PříspěvekNapsal: ned 06. kvě 2012 9:38:01 
Informace o tobě v Realném životě
Věk:
16

Kolik hodin denně můžeš průměrně hrát WoW:
Nejsem casove omezen, jenom obcas moji rodice potrebujou pujcit notebook.

Máš čas v hodinách 17:00-22:00:
ano

Které dny nemůžeš být ve WoW v tomhle čase:
Jak kdy, ale vetšinou úterý až pátek, ale v ten patek jsem doma vždy kolem 17:40.

Jsi schopný pravidelně navstěvovat forum:
Když jsem v guilde, chodim tam každý den.

Něco o sobě:
Je mi 16 let, jsem sportovec. Studuji na střední škole Spojů a Informatiky v 1. ročníku Iformační Technologie ( IT ). Bydlím přímo v centru a do školy to mam, co by člověk kamenem dohodil. 3-4x týdně + jeden den z víkendu mám zápas fotbalový.

Co si představuješ pod slovem guilda?
Partu lidí, která chce tomu serveru něco ukázat, že proste mají na to, byt jedna z ToP guild serveru, zábavu, pokec, rady, pomoc od ostatních a já jím.


Informace o tobě ve WoW

Zkušenosti s raidy:
TBC: mám projité skoro všechy, až na nějaké vyjímky
Wotlk: Všechno co je zatim možné na twinstaru + projitý ICC

Vadí ti když se nedostaneš na raid:
Tak nevadí, ale rád bych se časem chtěl dostat do jádra sestavy guildy

Postavu jsi sám vyexpil nebo je koupená:
Shaman je vyexpený, alta paladina mam koupeného, ale dříve jsem ho tady také vyexpil na alianci.

Odkaz na Armory:
http://arsenal.twinstar.cz/character-sh ... =Dominator


Interface

RESTO:

Screen UI:
Obrázek

Popis UI:
Jelikož používám ještě jeden addon, se kterým nejde pořádně uhýbat tak jak bych potreboval, jsem tomu to UI přizpůsobil. Jinak se v tom vyznám dobře, addony uspořádané, občas si je hodim nekam jinam, podle toho jak to potrebuju.

Výhody UI:
Více prostoru na hru, lépe viditelné, jsem více v obraze, celkově se v tom prosě lépe vyznám

Addony: