Fórum je zamknuté Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Balance druid(main)/feral tank nebo dps (off)

 Předmět příspěvku: Balance druid(main)/feral tank nebo dps (off)
PříspěvekNapsal: ned 22. dub 2012 22:09:45 
Informace o tobě v Realném životě
Věk: 24
Kolik hodin denně můžeš průměrně hrát WoW: Záleží podle školy, práce apod. Ale pokud nic nemám, tak i 7h denně. (strop)
Máš čas v hodinách 17:00-22:00: Ano většinou krom pátku nebo soboty, ale dala by se udělat výjimka.
Jsi schopný pravidelně navstěvovat forum: Ano jsem. Nedělá mi to žádný problém.
Něco o sobě: Je mi 24let, studuji VUT v Brně. Rád hraji i sleduji fotbal. Především anglickou ligu. Jinak mám spoustu koníčků.
Co si představuješ pod slovem guilda? Pod slovem guilda si hlavně představuji společnou spolupráci a také dobrý kolektiv.

Informace o tobě ve WoW
Zkušenosti s raidy: TOC 10 FC, v TOC25 jsme se v předchozí guildě nedostali přes champions. V UD10 mi chybí mimiron HM a Algalon. V 25 mi chybí hodir,thorim freya, Mimiron, vezaxx (Hms), Yogg-saron + algalon.
Ale taktiky samozřejmě znám.
Vadí ti když se nedostaneš na raid: Tak pokud bych měl být upřímný, tak to zamrzí, ale vzhledem k tomu, že Balance druidy máte, tak počítám s tím, že budu začínat ze střídačky a je jen na mě, jestli se té šance uchopím nebo ne.
Postavu jsi sám vyexpil nebo je koupená: Postava je moje a není koupená.
Odkaz na Armory:
http://arsenal.twinstar.cz/character-sh ... s&n=Darnel
V těch talentech je možné udělat určitou změnu v prospěch raidu. (Improved faerie Fire) Osobně jsem si ten jeden bod stáhl a dal do regenerace many. Měli jsme většinou v raidu druhého balance, který v tomto talentu měl 3 body.
Screen UI: http://imageshack.us/photo/my-images/85/darnel.jpg/