Informace o tobě v Realném životěVěk: 20
Kolik hodin denně můžeš průměrně hrát WoW: 2-3
Máš čas v hodinách 17:00-22:00: ano
Jsi schopný pravidelně navstěvovat forum: ano
Něco o sobě: No tak např. studuju vysokou školu a při tom si ujíždim na wowku
Co si představuješ pod slovem guilda? řekněme, soubor lidí, co mají snahu společně něčeho dosáhnout..?
Informace o tobě ve WoW Zkušenosti s raidy: Ud vše/ toc 10/25 3/5 i nějaké tbc raidy jsem chodíval
Vadí ti když se nedostaneš na raid: No vadit mi to nebude, ale samozřejmě, že vše co přez týden ve wowku (pve) děláte směřuje k 25m raidu, takže se samozřejmě radši dostanu.
Postavu jsi sám vyexpil nebo je koupená: koupil
Odkaz na Armory: http://arsenal.twinstar.cz/character-sh ... s&n=LinkinScreen UI: - tyto tři kolonky si s dovolenim dovolim vynechat, chápu, že to asi budete chtit, ale tak zkusim vás přesvědčit v následujícím odstavci
Jak hraji za svou class: Resto pve /resto pvp
Rotace - Rotace za resto druida se hodle lisi na jednotlivych bossech. Rozdeluju to na bosse s plosnym dmg a na bosse single target dmg. Pouzivam addon grid, a clique, takže v main targetu si držim main tanka a permanetně na něm držim regrown a renjuvenation. dale mam rotaci v zasade wild growth + 5x rejuvenation + v kritickych pripadech pouziji nourish (swiftmedn nechávám na hit do tanka - instant za 10k +-)
Equip - 4x cq + ramena t9,5 zban zaostava - pouzival jsem haunting call - ted pouzivam rele staffku
Staty - int 1067 / spirit 1278 / sp 2251 / haste 427
Gemování - gemuju spirit
GuildyPředchozí guildy: Beasts of Twilight
Důvod odchodu: chtělo to změnu
Pokud sis dával přihlášku do jiné guildy před tou naší a nevzali tě, proč jsi jí dal přednost: Proč chceš jít právě k nám: - jistota kvalitního raidování
Koho u nás znáš: Ejdi, neco malo imi k restakovi rekl. jinak nikoho.