Fórum je zamknuté Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Hunter MM/SURVIVAL

 Předmět příspěvku: Hunter MM/SURVIVAL
PříspěvekNapsal: stř 13. čer 2012 11:03:57 
Informace o tobě v Realném životě
Věk: 16
Kolik hodin denně můžeš průměrně hrát WoW: záleží jak chuť hrát a taky podle počasí když jestli je hezky nebo prší
Máš čas v hodinách 17:00-22:00: ANO
Které dny nemůžeš být ve WoW v tomhle čase:
Jsi schopný pravidelně navstěvovat forum: ANO
Něco o sobě: Jmenuju se Michal.Studuju na střední průmyslové škole druhým rokem.Hraju fotbal,dělal jsem MMA,mám holky rychlá auta motorky,fajčím ;) a taky jsem ACHIEV HUNTER :mrgreen:
Co si představuješ pod slovem guilda? Skupinu lidí kteří si v něčem rozumí a májí společné zájmy a cíl něco dokázat.

Informace o tobě ve WoW
Zkušenosti s raidy: Dá se říct že vše nebyl jsem se ještě podívat do ToGC 25 a v desítce jsem se dostal s worldem před Valkyry,ale taktiky mám nastudované
Vadí ti když se nedostaneš na raid: ANO, ale co se dá dělat :(
Postavu jsi sám vyexpil nebo je koupená: na začátku jsem ji dostal od bratrance,který jí vyexpil od té doby hraju za ní jen já :)
Odkaz na Armory: http://arsenal.twinstar.cz/character-sh ... s&n=Bleazi

Interface
Screen UI: http://tinypic.com/view.php?pic=kbvnt1&s=6
Addony: TUK UI,DBM, RECOUNT,GRID,BARTENDER,TRACK-O-MATIQUE,CRITLINE,BAGNON,GLADIUS,MSBT,OMNI CC a ještě nějaké kraviny





Herní předpoklady
Screeny: Momentálně nemám žádné screeny z PVE ale většina byla semnou v gildě tak by mohli mít představu o mojem DPS ;)
Raid DPS/HPS: ------
Dummy DPS: http://tinypic.com/view.php?pic=163tc0&s=6


Jak hraji za svou class
Rotace - marka-serpent-chimera-aimed-arcane-3-4xsteady,používam haste potky které mám také nabindované a díky FD které mi zresetuje CD použiju 3-4 za fight CD odpaluju buď na začátku nebo při burstu popřípadně při BL, na začátku nastřeluju když je potřeba i během fightu