Fórum je zamknuté Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 15 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Mindeater SH priest

 Předmět příspěvku: Mindeater SH priest
PříspěvekNapsal: úte 12. čer 2012 21:21:55 
Informace o tobě v Realném životě] Mé jméno je Petr bydlím v městě jménem Pelhřimov. Jsem normální kluk jako všichni ostatní. Mám rád dobré jídlo pití co dodat nic zvláštního, snad ještě že studuji druhým ročníkem maturitní obor Elektrotechnika. A dále hraji závodně florbal…
Věk:17 zanedlouho 18 :D
Kolik hodin denně můžeš průměrně hrát WoW:No nějak moc omezený nejsem v tomto jen florbal který hraju závodně mě dosti omezuje
Máš čas v hodinách 17:00-22:00: Pokut nejsem na tréninku nebo ve škole, tak jsem většinou pořád na wow
Které dny nemůžeš být ve WoW v tomhle čase: Tohle je myslím jediný závažný problém u mě, jak jsem psal tak hraji florbal a přes léto není tolik času, protože máme tréninky 5x v týdnu, takže většinou jsem na WoW tět tak od 7 někdy od 8 nebo max od 9ti podle trenérů (sobota a středu mám úplně volné, takže tu jsem celou dobu ….)ale to by se mělo kolem 10-20srpna trochu snížit tak na 3 tréninky. Prozatím bych se spokojil s místem náhradníka. Jinak po ty 7mý+- hodině v nědeli bych tu měl být.
Jsi schopný pravidelně navštěvovat forum:Neměl by být problém
Co si představuješ pod slovem guilda? Ten správný kolektiv lidi se stejným cílem dosáhnout co nejlepších výkonů …

Informace o tobě ve WoW WoW hraji už nějaký ten pátek s pár lidmi od vás. Někteří mě znají už přes dva roky Tirbe Sufky Ejdi a s pár dalšími o nějaký ten měsíc mín … Jinak mám pár altu(DK,Lock) atd… jako každý normální hráč
Zkušenosti s raidy: Většinu na TBC a vše přístupné na twinstaru (WoTLk), TOGC25 jsem něměl možnost se dostat s někým, takže čekám na první ID :D (TOGC10 už jsem 3x položil na Insanity …)