Fórum je zamknuté Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 15 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Mojty Erkejn

 Předmět příspěvku: Mojty Erkejn
PříspěvekNapsal: pon 04. čer 2012 19:32:34 
Informace o tobě v Realném životě
Věk: 16
Kolik hodin denně můžeš průměrně hrát WoW: 2-3 o vejkendu aj i víc.
Máš čas v hodinách 17:00-22:00: Kdyby ne tak si přihlášku napíšu :)
Které dny nemůžeš být ve WoW v tomhle čase: Obtejden v úterý. A v dny kdy s rodičema pojedu na chatu (Moc často ne.).
Jsi schopný pravidelně navstěvovat forum: Ano, rád čtu přihlášky, koukám na explovu fotku etc....
Něco o sobě: Tak jmenuju se Ondřej Filip Havlíček , je mi 16(v červenci 17) let, studuju střední školu, obor přírodovědné lyceum, mám rád svíčkovou, nesnášim koprovku, rád hraju karty, šachy atp., někdy i na kolo, nebo jen tak na procházku ... Jinak hraju LoLko a to je ta k všechno
Co si představuješ pod slovem guilda? Skupina lidí kteří ví co od druhého čekat, navzájem se respektují a

Informace o tobě ve WoW
Zkušenosti s raidy: Všechno na twinu od naxxu až po ToGCko.
Vadí ti když se nedostaneš na raid: Vadí i nevadí, podle toho jaký je důvod.
Postavu jsi sám vyexpil nebo je koupená: Dřív sem měl huntera, toho jsem prodal a koupil 77 lvl mága. Tzn. spíš doexpená
Odkaz na Armory: http://arsenal.twinstar.cz/character-sh ... Wishmaster

Interface
Screen UI: Obrázek
Popis UI: Moje UI je udělané tak abych se v něm vyznal a tak aby se mi líbilo. Pro vzhled jsem použil addon KGpanels který mi udělá pěkný panel z obrázku který jsem si vybral. V combatu mi addon power auras ukazuje stacky AB, procnutý clearcasting etc.. Omen je umístěný tak aby jsem ho měl neustále na očích. Bar kde jsou buffy, štrudl atp. je zakryt, zobrazí se jen pouze tehdy kdy na něj najedu myší. V pravo dole je addon Vuh-Do který mi ukazuje stav raidu.