Fórum je zamknuté Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 15 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Coshboy - Resto / balance druid

 Předmět příspěvku: Coshboy - Resto / balance druid
PříspěvekNapsal: pon 09. dub 2012 18:07:44 
Informace o tobě v Realném životě
Věk:16
Kolik hodin denně můžeš průměrně hrát WoW: 6
Máš čas v hodinách 17:00-22:00: Ano, kromě Úterý. Ten den přicházím trochu později.
Jsi schopný pravidelně navstěvovat forum: Ano
Něco o sobě: Jmenuji se Vítek, studuji na Gymnáziu v Chebu, moje koníčky jsou tenis, WoWko, mí přátelé. Rád si zahraji i jiné hry jako Trackmanii, Dragon Age atd.
Co si představuješ pod slovem guilda? Parta lidí, kteří si rozumí, mají nějaké společné cíle, kecají na mumble atd...

Informace o tobě ve WoW
Zkušenosti s raidy: Naxx, OS, Malygos 10/25, UD10 FC, UD 25 All HMs kromě Mimirona, Yogga +0 (+1 mám) a Algalona, ToC kromě Anuba a FC...
Vadí ti když se nedostaneš na raid: Trochu by mě to mrzelo :-). Hraji to, protože si chci zahrát a ne tvrdnout na střídačce. (Chápu, že nemohu být od začátku v základu)
Postavu jsi sám vyexpil nebo je koupená: Vyexpil
Odkaz na Armory: http://arsenal.twinstar.cz/character-sheet.xml?r=Deimos&n=Coshboy

Screen UI: http://imageshack.us/f/819/wow2012040721090104.jpg/
Raid DPS: za balance jsem dlouho na raidu nebyl, takže screen jsem nesehnal
Dummy DPS: http://imageshack.us/photo/my-images/13 ... 00150.jpg/

Jak hraji za svou class:
Rotace - Regrow, Rejuve na main tankovi, pokud se jedná o overheal, přidávám i lifebloomy s Nourishem. Jinak jsem HoTkař, takže WGrowth na CD, Rejuvenation se snažím udržet na targetech s nejvyšší prioritou (heal, tanci) a poté na ostaních. Samozřejmě že tlačítko Swiftmendu nenechávám chladné a využívám na 100% pokud jde do tuhého. Používání Nourish při rychlém dohealování.
Equip - momentálně 4911 GS
Staty - 2551 SP (bez formy) 2707Sp (ve formě), 539 haste (16,44%) 927 mana per 5